عـــــشقولانه

بسلامتی...^_^

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

سلامتی عشق

سلامتی عاشق

سلامتی پیشنهاد فک و فامیل تو دوران کودکی

سلامتی کودکی

سلامتی دلهای ساده

سلامتی محبتی که رو دل نشست

سلامتی دلی که خاطر خواه شد

سلامتی دوران کودکی و نوجوونی

سلامتی بازیهای پر از حس و نشاط

سلامتی فرا رسیدن دوران جوونی

سلامتی دلی که فهمید دل عشق باهاش نیس

سلامتی بیست سالگی

سلامتی پیشنهاد فامیل

سلامتی غنچه ای که رسیده باید چیده شه

سلامتی خودم که گفتم به دردش نمی خورم

سلامتی شُک فامیل

سلامتی بقض گلو

سلامتی لحظه های تلخ پر از عشق ، پر از عاشق ، بی معشوق

سلامتی داداشم که خاطر خواه عشقم شد

سلامتی مطرح کردن با خونواده پیش فامیل

سلامتی چشمهای خیره به من

سلامتی خودم در تایید عشق داداشم

سلامتی دختر که جواب مثبتو قبل از خواستگاری داد

سلامتی دعوت کردن فک و فامیل برای بله برون

سلامتی مهمون اول ... عمه

سلامتی مهمون دوم ... عمه

سلامتی سومی و چهارمی و اخری

سلامتی خودم که درگیر مراسم بودم

سلامتی دوستم که منو دید

سلامتی اونی که دلداریم داد

سلامتی خودم که گفتم دلم باهاش نبود هوس بود

سلامتی اومدنم به خونه

سلامتی مرضی که عود کرد و نتونستم برم

سلامتی فکرای بدی که اومد سراغم

سلامتی خودم که رسیدم مراسم بله برون

سلامتی اونی که سکه پولم کرد

سلامتی کینه ای ازش تو دلم موند و کینه ایم کرد

سلامتی تموم شدن مراسم و برگشتن به خونه

سلامتی مراسم عقد

سلامتی امضایی که به عنوان شاهد زدم

سلامتی عقد و عاقد

سلامتی دوستی که نتونست بمونه و منو ببینه و رفت

سلامتی لبهای همیشه خندون و دل همیشه گریونم

سلامتی سفره عقد

سلامتی عاقد . آیا من وکیلم؟؟؟؟

سلامتی بار اول

سلامتی بار دوم

سلامتی بار سوم ... بله

سلامتی هدیه ای که تو جیبم موند

سلامتی عکـسایی که گرفتم

سلامتی خودم که تو هیچ عکـسی نبودم

سلامتی  تموم شدن مراسم

سلامتی پاگشا

سلامتی دوستی که بهم پنج میلیون داد

سلامتی هدیه ای که خریده شد

سلامتی هدیه ای که داده شد

سلامتی خنده ای که زده شد

سلامتی دلی که شکـسته شد

سلامتی شکـستی که درست نشد

سلامتی خودم که نذاشتم کـسی بفهمه یه روزی دلم باهاش بود

سلامتی روزای بعد از اون

سلامتی حسی که کشته نشد

سلامتی شبهایی که با خاطراتش سپری شد و خواب نیومد

سلامتی دو سالی که هشت سال پیرم کرد

سلامتی چشایی که از دست دادم

سلامتی فضای مجازی دوستای خوب و بد

سلامتی اونی که گفت خیلی پیله ای

سلامتی اونی که داداشی صدام کرد

سلامتی اونی که هیچوقت نگفت دوست ندارم ولی اثبات کرد

سلامتی اونی که هر جور تونست دلمو شکـست

سلامتی دوس پسرش که هر چی از دهنش درومد بهم گفت

سلامتی جوابایی که شنیدن

سلامتی دختری که بهم خیانت کرد

سلامتی اونی که تنهام گذاشت

سلامتی اونی که دوسم نداشت

سلامتی کـسی که دوسش دارم

سلامتی کـسی که دروغاش قشنگ بود

سلامتی اونی که دهمین مخاطبش بودم از ده نفر


^_^

  • sanaz khanoom

نظرات  (۵)

لاییییییییییییییییییییییییییییییییییک
عالی بود
حال کردم
bigLike
^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">