عـــــشقولانه

من دخــــــــــــــــــــترم^_^

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ب.ظ

من دخترم

اگه باهات قهر نکنم،ناز نکنم

اگه وقتی چشمت میچرخه از حسودی دیونه نشم

اگه وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشم

اگه لجبازی نکنم

اگه گوشتو نپیچونم و نگم تو فقط مال منی

اگه لب و لوچه اویزون نکنم تا بغلم کنی

اگه از نظر دادنات خوشحال نشم

اگه برات گریه نکنم

اگه سر به سرت نزارم

اگه وقتی کار بدی کردم با ترس بهت نگم

اگه بخاطر تو به خودم نرسم

اگه بهت نگم اقامون

اگه برات مظلوم بازی در نیارم

اگه از سرو کولت بالا نرم

اگه برات عشوه نیام

اگه ناغافل دستتو نگیرم

اگه.....

اونوقت تو عاشق و دیونه من نمیشی

تو عاشق اینی که من یه خانوم کامل باشم،خانوم تو!!!

^_^



  • sanaz khanoom

نظرات  (۲)

خییییییییلی قشنگ بود عزیزم لینک و دنبالی بوس بوس
پاسخ:
مسی عزیزم
بوس بوس
^_^
خوشمان آمد 
پاسخ:
قابلتو نداش^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">